לבחור את הצימר מהבית

התחלתם לתכנן חופשה עתידית? איזה כיף לכם! צימרים בצפון או בשאר האיזורים בארץ יכולים לזמן לכם אפשרות נהדרת להירגע ולצבור אנרגיות לעתיד לבוא. העניין הוא שמבין כל המבחר של הצימרים לא תמיד קל למצוא את הצימר הנכון והמושלם עבורכם. למזלכם כיום יש צימרים המוצגים בסיורים וירטואליים, שיוכלו לעזור לכם בתהליך הבחירה. אז מהם היתרונות של סיורים וירטואליים בצימרים?

 

מה שאתם רואים- זה מה שתקבלו

סיור וירטואלי של 360 מעלות בצימר בעצם מאפשר לכם לצפות בכל פינה ופינה בצימר. כך ניתן לדעת טוב יותר מה תהיה החוויה, איך נראה החלל, מה המקום מציע לכם מבחינת פינוקים ועוד. אין דרך טובה יותר לקבל פרטים מדויקים על הצימר מאשר סיור וירטואלי שמראה את החלל מכל הזוויות.

 

פיתוח ציפיות

צימרים בסיורים וירטואליים מאפשרים לכם לחוות את המקום ולהרגיש כמעט כאילו אתם כבר שם. דבר זה יכול לעזור לכם לדמיין איך יהיה לכם ולפתח ציפיות לקראת החופשה- ציפיות שבהחלט ייענו.

 

קבלת החלטה טובה יותר

כשאתם צופים בוילות בתמונות של 360 מעלות, אתם יכולים לקבל החלטה הרבה יותר מושכלת בנוגע להתאמתו של הצימר לצרכים השונים שלכם. אם זה מבחינת הגודל, תנאי השהייה או המתקנים שהמקום מציע- כניסה לסיור וירטואלי יכולה לעזור לכם לקבוע אם הצימר יוכל לענות על הצרכים והציפיות שלכם. בנוסף, ניתן יהיה לבצע השוואה בין וילות שונות והתנאים שלהן.

 

בניית אמון

יצא לכם לחפש פריטים שונים לרכישה באינטרנט או דירות להשכרה לנופש שגרמו לכם לנסות להגדיל את התמונה יותר ויותר כדי להבין בכלל מה מצולם שם? לפעמים בעלי דירות נופש מנסים להסתיר פגמים שונים בדירה באמצעות צילומים חלקיים, מטושטשים או ישנים. לא כך כשאתם רואים את הצימר ב-360 מעלות. בדרך זו בעלי צימרים יכולים לבנות אמון בינם לבין הלקוחות שלכם ולהעניק לכם ביטחון באיכות ובמצב הצימר.

 

איפה מוצאים צימרים עם סיור וירטואלי?

באתר צימר 360 תוכלו למצוא צימרים בצפון, במרכז או בדרום- בהם תוכלו לסייר וירטואלית! כך תוכלו לבדוק את הצימר לפני שאתם נוסעים ולדעת שאתם מקבלים את מה שאתם צריכים.