קריפטו –רוכשים, צוברים וחוסכים

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים נכנסים לעולם המטבעות המבוזרים, סוחרים וחוסכים. מטבעות אלו הנסחרים אך ורק ברשת האינטרנט, נקראים מבוזרים מאחר והם אינם נמצאים תחת שליטה של ממשלות או בנקים מרכזיים אלא בשליטת הרשת והגולשים בלבד.

העובדה שיותר ויותר אנשים עושים שימוש במטבעות אלו וסוחרים בהן, מושכים גם גורמים חיצוניים, חברות פיננסיות, עסקיות ואחרות, להתעסק בתחום זה. בין אם זה מול העובדים שלהן ובין אם זה מול לקוחות הפועלים מולם.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא כרטיס אשראי המאפשר לבעליו, לבצע עסקאות שונות ולצבור בכל עסקה מטבעות קריפטו. מטבעות אלה נכנסים לארנק הדיגיטלי שלו וכך הוא יכול לחסוך אותם. עם הזמן הוא יוכל לצבור כמות גדול של מטבעות קריפטו ולהחליט מה הוא רוצה לעשות איתם, האם לסחור בהם, האם להמשיך ולחסוך, למכור ועוד. צריך לציין, שהיום אפשר למצוא גם אתרים רבים בהם ניתן לרכוש מוצרים ושירותים באמצעות מטבעות קריפטו.

השימוש במטבעות קריפטו גדל עם השנים, הן בזכות עליית המודעות לסוג מטבע זה ובכלל למטבעות מבוזרים, מה שמעלה את ערך המטבע והופך אותו להיות נפוץ לשימוש. זו גם הסיבה, כאמור, שחברות רבות מאפשרות להשתמש בו מולן או מציעות אותו בדרכים שונות לגורמים שעובדים אצלן או ללקוחות שלהן.

מדוע משתלם לחסוך קריפטו?

חסכון בקריפטו נחשב לכלי פיננסי שיכול לשרת את החוסך במספר היבטים:

ראשית, ככל שהשימוש בקריפטו יגדל עם השנים, כך מי שהתחיל מוקדם לחסוך, יכול לצבור כמות גדולה יותר של מטבעות ובעתיד יוכל לעשות בו שימוש נרחב, לחסכון או לצרכים אחרים.

שנית, מי שרוצה, יכול למכור את המטבעות שהוא חסך ולהמיר אותם לדולרים או למטבעות אחרים, בהם ניתן לעשות שימוש בכל מקום.

שלישית, מטבעות קריפטו לא נאבדים, לא נעלמים כמו מטבעות פיזיים. מטבע קריפטו נשמר בארנק דיגיטלי שהגישה אליו מיועדת רק לבעליו. מדובר על ארנק מוצפן ומאובטח. לכן, מי שחוסך קריפטו, לא צריך לחשוש שהכסף ייעלם לו.

ארבע, מאחר ולא מדובר על מטבעות הנשלטים על ידי ממשלות ובנקים ואין להם השפעה עליו, אזי שגם התנודות בכלכלה העולמית לא בהכרח משפיעות. למשל, אם אנחנו סוחרים במטבע קריפטו בזמן שהחסכונות בבנק נשחקים בגלל ריבית נמוכה, עדיין אנחנו יכולים להרוויח במסחר וכמובן גם מהחסכון שלנו.

איך מזמינים כרטיס אשראי וצוברים קריפטו?

מי שרוצה ליהנות מכרטיס אשראי המאפשר לו לצבור קריפטו, כל מה שעליו לעשות זה לפנות לחברת אשראי ולבדוק את המסלול המאפשר זאת. חברת MAX לדוגמא, מציעה מסלול דרכו אפשר להזמין כרטיס אשראי ועל כל עסקה, על פי תנאי השימוש בכרטיס, אפשר לצבור קריפטו.

כך מצד אחד מוציאים כסף על מוצרים ושירותים ומצד שני, אפשר לצבור קריפטו אותו ניתן לחסוך ולסחור בעתיד.

קריפטו