טיסות ללונדון – זה הזמן לסוף שבוע בעיר

אין ספק, אחת ההנאות הגדולות בחיים שלנו היא לטוס לחו"ל ולשהות מספר ימים במקום אחרר. לשבור את השגרה, לשכוח את העבודה, וליהנות מחוויות חדשות. ברגע שאנחנו חוזרים לארץ, אז מיד אנחנו כבר מתחילים לחשוב על הפעם הבאה שנטוס לחו"ל.

בשביל להפוך את ההנאה והחוויה לייחודים וגדולים יותר, אזי שאנחנו יכולים לעשות את זה באופן ספונטני, לא מתוכנן. אנחנו לא צריכים להשקיע שבועות וחודשים בתכנון, אלא יכולים להחליט בהחלטה של רגע, שהשבוע אנחנו טסים. בשביל זה אנחנו צריכים להיות אופי מתאים, יכולות כלכליות ואפשרות לקחת כמה ימי חופש מהעובדה, להשאיר את הבית בהשגחה של מישהו אחר, לבצע את ההזמנות הנדרשות ולטוס.

אחד היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים רבים המעוניינים לצאת לחופשה ספונטנית היא לונדון, בירת אנגליה. העיר שמושכת אליה מדי שנה עשרות אלפי תיירים ישראלים, נחשבת ליעד מאוד מקובל בקרב מי שמעוניין לטוס לסופ"ש ולחזור לעבודה כבר ביום ראשון או שני. יש לכך מספר סיבות:

ראשית, ישנן הרבה טיסות ללונדון במהלך השבוע ובפרט לקראת סופ"ש. מה שעוזר למצוא טיסה במועד הרלוונטי ולעיתים גם בזול.

שנית, אפשר למצוא הרבה מאוד מקומות לינה בלונדון, בין אם זה בתי מלון, הוסטלים, אכסניות, בתי אירוח, b&b, ומקומות אחרים. כך שאם מחפשים מקום לישון בו מעכשיו לעכשיו, זה לא מורכב מדי.

שלישית, לונדון מציעה לנו הרבה מאוד מקומות בילויים ופנאי. תיאטראות, כדורגל, מועדונים, קניות ועוד. בסופשבוע נערכים בעיר אירועים רבים ומגוונים. זו חוויה לשהות בעיר וליהנות מכל מה שהיא מציעה.

ארבע, אומנם מדובר על יעד יחסית רחוק באירופה, זמן טיסה של חמש וחצי שעות, אך בהתחשב במה שיש לעיר להציע ובכך שהיא מאוד נוחה וקלה עבור תיירים, זה משתלם. בטח אם מתכננים את הטיול בצורה נכונה.

חמש, ישראלים רבים בוחרים בלונדון כיעד לחופשה בכלל ובפרט כיעד לחופשה ספונטנית בסופ"ש, בגלל שמאוד קל ופשוט להתנהל בה. הן מבחינת שפה, הן מבחינת תחבורה, הן מבחינת אוכל וכל דבר אחר. היא עיר נוחה עבור כולם.

 

איך מתכננים חופשה ספונטנית?

תחילה מחפשים טיסות ללונדון. מאחר והדבר נעשה באופן ספונטני, אז לוודא שכל האפשרויות פתוחות בפנינו, ויש לנו את כל מה שנדרש בשביל לסגור טיסה במקום.

לאחר מכן, יש להזמין מלון. אפשר לוותר על האופציה הזאת, אם רוכשים דיל הכולל טיסה ומלון, במידה ולא, אז יש לחפש מלון באופן עצמאי או דרך הסוכנות אצלה רכשנו כרטיס טיסה.

אחרי שסוגרים טיסה ומלון, זה הזמן לבדוק מה יש בעיר בסופשבוע ואם אפשר למצוא כרטיסים. רצוי לקנות באופן מיידי בשביל שלא נישאר בחוץ. אחר כך, כל מה שנשאר לעשות זה לסדר את המזוודה לקראת הנסיעה ולהזמין מונית לשדה התעופה.

לונדון