לנסוע לצימר רומנטי ולהפתיע את בן הזוג

אין זוג שלא מכיר את הרצון העז, שלא לומר הצורך האמיתי להתנתק מהשגרה, מהעבודה ומכל המטלות היומיומית ולנסוע לצימר מרוחק שבו שמים בצד את החיים הרגילים ונחים. שהות כזאת בצימר היא החופשה האולטימטיבית והיא זמן איכות מושלם לשני אנשים שרוצים להיות לבד ביחד.

 

ממשיכים להפתיע גם כשמגיעים לצימר

גם אחרי שנוסעים לצימר והחופשה מתחילה – אין זה אומר שאין מה לעשות. אפשר לנוח, לדבר על כל הדברים שלא מספיקים או לא מצליחים לדבר עליהם בבית, מכינים ארוחה טובה או נוסעים למסעדה מומלצת שממוקמת קרוב לצימר ואפשר גם להזמין מראש הפתעה לבן או בת הזוג – מארז מפנק ומיוחד שיש בו יין, בונבוניירה של שוקולדים, מארז של פיצוחים ובירה או כמה בקבוקי שתייה אלכוהולית אחרת ועוד. כיום אפשר להתוודע למגוון רחב של מארזים שמתאימים בהרבה מאד סיטואציות, בעיקר בזמן חופשה זוגית בצימר. אם מצליחים לשמור על זה בסוד הרי שיגיע משלוח אל הצימר ויביא איתו, מלבד את המארז, גם הפתעה לא קטנה בכלל.

 

איך מתכננים הזמנת משלוח לחופשה בצימר?

גם כאשר מתכננים חופשה זוגית בצימר אין זה אומר שבן או בת הזוג לא יכולים לתכנן איזשהי הזמנה של משלוח בסוד, בלי שהשני יידע מזה. אפשר לעשות את זה כאשר נמצאים בעבודה, להתכתב עם בעל עסק דרך הטלפון הנייד ואפילו לשלוח הודעות ולברר כאשר מי שמסתירים את זה ממנו נמצא במקלחת או הולך לטיול עם הכלב. מכיוון שיש לא מעו מארזים שצריך לבחור מתוכם הרי שצריך לבחון לעומק מה מכיל כל מארז ואיזה יהיה הכי מתאים גם לבני הזוג (כלומר שהמארז יכיל את מה שהם אוהבים לאכול או לשתות) וגם יוכל להגיע במשלוח עד הצימר שבו הם עומדים לשהות במהלך החופשה. כאשר נמצאים בצימר ומחכים בקוצר רוח להגעתו של השליח חשוב לשמור על בטן ריקה על פי הצורך או לא לפתוח בקבוק יין לפני שיגיע הבקבוק שבמשלוח.

 

התרומה של הפתעה במהלך חופשה זוגית

מה שבאמת משנה זה הכוונה והמחשבה. הרצון להפתיע ולשמח משחק כאן תפקיד חשוב ובעיקר בגללו ובשבילו חשוב מאד לחשוב על רעיון שכזה. גם חופשה בצימר יכולה לפעמים להיחשב כעניין מובן מאליו ולכן כאשר משדרגים את השהות בצימר עם משלוח של דברים טעימים ששני בני הזוג אוהבים – אין ספק שיש כאן שיפור של ממש ביחסים הבינאישיים, מה שכל זוג צריך שיהיה לו כל הזמן. על מנת שהחיים הזוגיים יהיו טובים, משמחים ומספקים צריך כל הזמן להפתיע, לחדש ולשמח ולכן משלוח לצימר הוא אחד הרעיונות הכי טובים שיכולים להיות. כל שנותר כעת זה לבחור את תכולת המארז שתהיה הכי מתאימה לבני הזוג ולחופשה. לפרטים נוספים הקליקו כאן.