דגי הפורל של קיבוץ דן

דגי הדן המגודלים בחוות דגי הדן של קיבוץ דן, היא מפעל גידול הדגים הגדול והמוצלח בארץ, ולא בכדי. בקיבוץ דן שמים דגש על שיווק והפצה של פורלים טריים בלבד! בקיבוץ דן איכות הגידול מדברת בעד עצמה. החל משליית דגי הדן ממי הנחל ועד הגעתם לצלחת הסעודה, טריותם ואיכותם של הדגים הטעימים להפליא הללו נשמרת באופן מיטבי ומטיב לכל הדעות. חוות דגי הדן של קיבוץ דן עושה חיל בגידול דגים, ודגי פורל בפרט, עוד משנת משנת 1939, מזה כמעט מאה שלמה. והנה, היא, עד היום, חיה, בועטת ומייצרת את הדגים הטובים ביותר.

 

קיבוץ דן כחווה מעבדת ומשווקת, מהגידול ועד הצלחת

בקיבוץ דן כאמור מגדלים דגי פורל איכותיים וטובים. חוות דגי הדן של קיבוץ דן, מתפקדת מאז ועד היום, כחווה מגדלת וחוה מעבדת. זו האחרונה מביאה לשיווק והפצה יותר מ-600 טון דגים טריים בשנה אחת! העבודה הקשה היא איננה עניין של מה בכך, ובקיבוץ דן שמים דגש רחב על כל דרך הגידול, החל מהשלייה ועד הפצת הדגים ברשתות השיווק והמרכולים.

התמחותו של קיבוץ דן היא בגידול דגי פורל בפרט. ולא בדגי פורל רגילים עסקינן, אלא בדגי הפורל הטעימים ביותר להם תהא תצלחתכם משגת. זאת הודות לעבודת הצוות המדהים של קיבוץ דן, בחוות דגי הדן, אשר פועלת 24/7 ודואגת לכלל תנאי הייצור של דגי הפורל האיכותיים שלה. וכאן המקום למעט הסטוריה: טרם זכה קיבוץ דן לכובע ההתמחות הבלתי מעורער של גידול דגי פורל, גודלו במי נחל דן גם כן מגוון רחב של דגים כמו דגי סלמון, דגי נוי, אמנונים, אדמוניות, ברמונדי ועוד מינים רבים. עם השנים, הבינו בקיבוץ דן שהתמחות אחת שווה יותר מאלף טעמים, והחליטו להשקיע דרכם בגידול דגי הפורל. והנה היא, החקלאות הישראלית במלוא הדרה.

 

דגי הפורל של קיבוץ דן- כשטעם ואיכות משתלבים במדויק

דגי הפורל של קיבוץ דן הם הטובים ביותר עבור המבוגרים והילדים כאחד. בארוחה אחת של דג פורל תוכלו למצוא את כל אשר גופכם צריך. דגי הפורל עשירים בסיבים תזונתיים, בברזל, אומגה 3, אומגה 6 ועושר בריאותי רב נוסף. עבור הילדים, מדובר בהכנת ארוחה קלילה וטעימה, שכן, דגי הפורל ידועים במיעוט העצמות שבהם. במקביל, דגי הפורל המדהימים של קיבוץ דן ישמחו לעטר כל ארוחה, ולהופכה לסעודה מרגשת.

חוות דגי הדן כחווה מעבדת ומשווקת חרט על דיגלו ערכים של מצוינות, איכות וחשיבות השירות ללקוח. עוד מימי טרום הקמתה של המדינה, אנו גאים להיות ללקוחותינו מיטב הדרך הקולינרית, החל מטיב הדגים ועד לניראות, החל מניקיון ועד טעם בלתי נדלה. אנו מזמינים אתכם למחוזותינו, לחוות חוויה קולינרית יוצאת דופן, שתשאיר בכם טעם של עוד.