הנפקת דרכון הולנדי: זה אפשרי?

הוצאת הדרכונים האירופיים הייתה תהליך הדרגתי. המדינה הראשונה שהנפיקה דרכונים הייתה צרפת ב-1792. הוצאת דרכונים אירופאים היא תהליך הדרגתי. המדינה הראשונה שהנפיקה אותם הייתה צרפת בשנת 1792 ולקח עד 1914 עד שכל מדינות אירופה התחילו להנפיק אותם.דרכון אירופאי הוא מסמך המאפשר למחזיק בו לנסוע בחופשיות בתוך המדינות החברות באיחוד האירופי. מדינות אירופה מנפיקות דרכונים מאז שנות ה-50. המדינה הראשונה שהוציאה דרכון הייתה צרפת בשנת 1795. מדינות רבות אחרות הלכו בעקבותיה, ביניהן בלגיה, דנמרק, שוויץ ושוודיה.

הנפקת דרכונים

בריטניה הנפיקה את הדרכונים הראשונים שלה ב-1914 ואירלנד עשתה זאת ב-1921. האיחוד האירופי הציג מערכת חדשה להנפקת דרכונים. המערכת החדשה נקראת ePassport והיא מסמך נסיעה אלקטרוני שניתן להשתמש בו לנסיעות בתוך האיחוד האירופי. ה-ePassport יונפק באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים, נתונים ביומטריים וחתימות דיגיטליות. הוא יכיל גם שבב עם מזהה ייחודי שניתן לקרוא על ידי כל מכונה שתומכת בכרטיסי תשלום ללא מגע.

האיחוד האירופי (האיחוד האירופי) הציג תוכנית דרכונים שתאפשר לאזרחי האיחוד האירופי לטייל ולהתגורר בכל אחת מ-28 המדינות החברות ללא צורך בבקשת ויזה. בנוסף, דרכון חדש זה גם מעניק למחזיק בו גישה לאזור שנגן. הנציבות האירופית עובדת על יוזמה זו מאז 2005, אך היא מיושמת רק כעת. הסיבה לכך היא עיכובים של חלק מהמדינות החברות באימוץ הכללים והתקנות החדשים. יש עדיין כמה מדינות שצריכות ליישם את הכללים האלה לפני שהן יכולות להנפיק דרכונים משלהן. על מנת להיות זכאי לדרכון אירופאי, עליך להיות אזרח של מדינה באיחוד האירופי או שהתגורר במדינה של האיחוד האירופי לפחות שלושה חודשים בחמש השנים האחרונות ורק לאחר מכן תוכלו להוציא דרכון הולנדי. אתה גם צריך הוכחה שיש לך מספיק כספים שבאמצעותם אתה יכול לפרנס את עצמך בזמן טיול ברחבי אירופה ועליך להיות מסוגל להוכיח את זהותך באמצעות נתונים ביומטריים כגון טביעות אצבע או סריקות פנים.

האיחוד האירופי

האיחוד האירופי הציג חוק חדש שיאפשר לאזרחי מדינות אירופה להגיש בקשה לדרכון מכל מדינה חברה. זה נועד להקל על אנשים באירופה לטייל ולגור מעבר לגבולות. החוק החדש ייושם בסוף 2019 ויאפשר הוצאת דרכון תוך שלושה חודשים מיום הגשת הבקשה. האיחוד האירופי הוא איחוד כלכלי ופוליטי של 28 מדינות חברות. לאיחוד האירופי יש דרכון שאזרחים יכולים להשתמש בו כדי לנסוע בחופשיות באזור שנגן. האיחוד האירופי מנפיק דרכונים לאזרחיו, ומאפשר להם לנסוע בתוך אזור שנגן, שהוא אזור שבו 26 מדינות ביטלו את הדרכונים וכל סוג אחר של ביקורת גבולות בגבולותיהן המשותפים. האיחוד האירופי גם מספק לאזרחיו זכות הצבעה בבחירות לחברי הפרלמנט האירופי.

האיחוד האירופי הוציא סוג חדש של דרכונים לאזרחיו. סוג חדש זה של דרכון נקרא ePassport והוא הוצג כדי להפוך את הנסיעה לקלה ובטוחה יותר עבור אזרחי האיחוד האירופי. ה-ePassport הוא סוג חדש של דרכון הכולל שבב מוטבע שמכיל מידע ביומטרי – כולל טביעות אצבע, זיהוי פנים, סריקות קשתית ו-DNA – וכן מידע אישי כמו שם, תאריך לידה וכתובת.