איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה משתלמת?

מתכננים חופשה בחו"ל בקרוב? אל תשכחו לרכוש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל. אם אתם פעם ראשונה רוכשים בעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל או שאף פעם לא הבנתם איך בוחרים ומה האפשרות הכי משתלמת המאמר הבא בדיוק בשבילכם.

 

זה הדבר שרוב הישראלים לא שוכחים לעשות

רכשתם כרטיסי טיסה, תכננתם לכם מסלול שווה וקראתם על ההיסטוריה של היעד המבוקש, נדמה לכם שעשיתם כבר הכל והדבר היחיד שנותר הוא לארוז מזוודה. עצרו רגע, לא שכחתם משהו? אנחנו עצרנו להזכיר לכם ששכחתם שלא כדאי לכם להחתים דרכון בלי ביטוח נסיעות לחו"ל. אז איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל בזול, שהוא גם מספק כיסוי ומענה בשעת הצורך וגם משאיר מספיק כסף לקניות?

 

מה המטרה של ביטוח נסיעות לחו"ל ומה הוא מקנה?

קודם כל, אם נדבר רגע על אחוזים וסטטיסטיקות חשוב שתדעו כי 85% מהישראלים שטסים לחו"ל רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל. אם מסתכלים על שנת 2013, הרבה לפני מגפת הקורונה, מספר הנוסעים לחו"ל עמד על 4.8 מיליון נוסעים. 4 מיליון מהם רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל בזול לפני הטיסה.
מטרת הביטוח היא לדעת שיש לכם ראש שקט על כל צרה שלא תבוא. הביטוח מתפקד כמעין רשת ביטחון לעת צרה. כשאנחנו במדינה שלנו, עם קופת החולים שלנו והסביבה התומכת אנחנו מוגנים על ידי התקנות והחוקים של משרד הבריאות. כשאנחנו מחוץ למדינה כל נזק שיגרור טיפול יכול לענות לנו ביוקר. תרתי משמע. לכן חשוב לעשות ביטוח נסיעות לפני כל טיסה.

 

לפני שאתם בוחרים ביטוח נסיעות, חשבו על אופי החופשה

העלות וסוג הביטוח נסיעות לחו"ל מושפע ממספר גורמים וביניהם אופי החופשה שלכם. כמעט בכל חברת ביטוח ישנן מספר פוליסות אפשריות בהתאם לאופי של הטיול. הרי הטיול שלכם לדרום אמריקה שונה בתכלית מהנסיעה ליוון במלון הכל כלול עם ההורים נכון? גם חברת הביטוח מבינה את השוני ולכן מציעה לכם להתאים את הפוליסה לנסיעות משפחתיות והן לנסיעות תרמילאים שהולכות להיות אקסטרים מתמשך.

 

מה הכוונה במשפט "להתאים את הביטוח"?

נוסף על סוגי הפוליסה השונות אתם יכולים לבצע התאמה של הביטוח לצרכים הספציפיים הרפואיים שלכם על ידי הרחבות. לדוגמא, אם אישה נוסעת והיא בהריון היא צריכה להוסיף לפוליסת הביטוח שלה את העובדה הזו. כך גם לגבי אנשים עם מחלות כרוניות.
עוד רחבות שניתן להוסיף הן קשורות לאופי שלכם, אם אתם אנשי עסקים – הוסיפו את המחשב הנייד שלכם לפוליסה. אם אתם מכורים לאתגרים ולא משנה באיזה חור תהיו תמצאו לכם בנג'י לקפוץ ממנו – הוסיפו ספורט אתגרי לפוליסה.

 

רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל באונליין

כיום אין כמעט משהו שאי אפשר לרכוש באינטרנט. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל באינטרנט היא משימה פשוטה והמוצר שאתם מקבלים פשוט עוד יותר. הרכישה מתבצעת תוך דקות אחדות, מהבית שלכם והנוחות שלכם וככה רוב הישראלים מעדיפים שהרי גם ככה יש סידורים וריצות רבות לפני כל נסיעה. אנשים רבים גם מעדיפים לערוך השוואת מחירים דרך האונליין ובכך לבחור את הצעת הפוליסה המשתלמת ביותר. עוד יתרון ברכישת פוליסת ביטוח דרך האינטרנט הוא האפשרות לשדרג ולהוסיף מכל מקום בעולם בכל שעה.

 

לסיכום – ביטוח נסיעות לחו"ל בזול

פוליסת הביטוח לא חייבת לעלות כל כך יקר. באמצעות המידע שנתנו לכם כאן תוכלו להבין איך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה משתלמת וחכמה. לא לשלם יותר מידי ולא לקחת סיכונים מיותרים. בדיוק מה שאתם צריכים לראש שקט.