צימר או בית מלון? מה יותר מומלץ למסאז' זוגי מפנק

מחפשים עיסוי מקצועי באילת? אין דבר נחמד יותר מאשר לשלב מסאז' בחופשה מפנקת בצימר או בבית מלון. אבל בדיוק כאן מתחילה ההתלבטות: מה מתאים יותר לחופשת ספא מפנקת, צימר או בית מלון? לכל אחד יש את ההעדפות שלו, ולכל אפשרות היתרונות שלה. במדריך זה אספנו את היתרונות של אחת מהאפשרויות כדי לסייע לכם לבחור.

יתרונות עיסוי בבית מלון

1.   מגוון אטרקציות

מחפשים עיסוי באילת או בצפון? מה שבטוח בבית מלון לא חסר אטרקציות שיאפשרו לכם לשלוח אליהן את הילדים אם בא לכם להתפנק יחד במסאז' זוגי ללא הפרעות. זה כמובן ממש לא מסתכם בחדר ילדים או צוות בידור: בריכה, מגרשי ספורט, חדר כושר, שולחן ביליארד ועוד. בקיצור – אתם והמשפחה תהיו עסוקים.

2.   אוכל נהדר

אין על חדרי אוכל של בתי מלון: בופה עם מגוון מאכלים מכל סוג שמתאימים לארוחת בוקר ללא הגבלה, וכמובן שתיה צוננת ומרעננת לצד שתיה חמה והכי טוב – מישהו מפנה ומנקה אחריכם. מה יותר טוב מזה?

3.   מנקים לכם את החדר

בזמן שאתם בספא אתם יכולים לתלות שלט ויבואו לנקות ולסדר לכם את החדר. רק יצאתם לשעה של ספא ותחזרו לחדר נקי, מסודר עם סדינים מיושרים ומגוהצים.

4.   אלכוהול בבר לובי

מה זה חופשה ללא אלכוהול? בתי מלון כוללים בר לובי עם מגוון קוקטיילים ומשקאות מכל סוג. קחו לכם מרגריטה לפני המסאז' – זה פשוט ישדרג לכם את החוויה.

יתרונות עיסוי בצימר

1.   חופשה שהיא כמו בית

בעיקר אם אתם זוג בתחילת הדרך, חופשה בצימר קצת מדמה מה זה לגור יחד בדירה, רק שמדובר בבית מפנק ומקסים. בצימר אתם בעלי הבית ומשתלטים על כל המרחבים השונים בו, החל מהג'קוזי הפרטי שלכם וכלה במטבח, בו אתם יכולים להכין ארוחת בוקר מושקעת.

2.   פרטיות

אין מקום יותר פרטי מצימר. אם אתם קצת מובכים מהשלטים של "לא להפריע" בבית מלון, בצימר הדאגה הזו לא קיימת. אין במקום אף אחד חוץ מכם ואתם יכולים להגשים כל פנטזיה שרק תרצו. זה כמובן נהדר גם למסאז', אותו אתם יכולים להזמין לצימר ולקבל ללא הפרעות.

3.   נופים פסטורליים

בדרך כלל צימרים לא ממוקמים בסתם מקומות, אלא דווקא במקומות בהם נרצה להסתכל מהחלון או לצאת לחצר ולהביט בנוף עוצר נשימה או סביבה פסטורלית מקסימה. בארץ שלנו לא חסר כזה, ואין כמו לצאת לשבת בגינה היפהפייה אחרי שקיבלתם עיסוי מפנק.

להזמנת עיסוי מקצועי לחצו כאן.