מלונות יוקרה בישראל – חוויה ייחודית ומפוארת

כל חופשה היא מיוחדת במינה ובעלת פוטנציאל, להפוך לזיכרון מתוק ומשמעותי עבור כל המשתתפים. עם זאת, כדי לתכנן מראש את חופשת החלומות, אחד הגורמים החשובים שצריך לקחת בחשבון הוא בחירת המלון. יש מגוון אדיר של מלונות בארץ, מצפון ועד דרום, מכל הסוגים ובטווח מחירים רחב מאוד, שיכולים לספק חוויה נהדרת. עם זאת, אם אתם באמת רוצים להתפנק וליהנות מחופשה בתנאים הטובים ביותר, באופן טבעי מספר האפשרויות שלכם מצטמצם.

מחפשים מלונות בארץ, שנמצאים ממש בטופ באיכות המתקנים, האירוח והמיקום הגיאוגרפי? אם מתחשק לכם להזמין את החבילה השלמה: נוף מרהיב ומרגיע, עיצוב משגע, חדרים מושלמים, אוכל מדהים ושירות שגורם לכם להרגיש כמו VIP? כדאי לכם להכיר את מלונות היוקרה המומלצים ביותר בישראל.

תל אביב – מלון דריסקו

מלון היסטורי שהוקם בשנת 1866 בשכונת נווה צדק היפהפייה, נסגר בשנות ה-40 של המאה הקודמת כדי לעבור שיפוץ נרחב ונפתח מחדש ב-2018. המיקום של המלון מושלם, אבל לא בטוח שתרצו בכלל לצאת החוצה. כל החדרים והסוויטות כוללים מיטות איכותיות, מכונת קפה, חלוקים ומצעים יוקרתיים, נעלי בית ועוד. בנוסף, המלון כולל מסעדת שף ובר משקאות, ציורי קיר יפים, מרפסת עם נוף לים, מתקני ספא ועוד שלל פינוקים והפתעות.

חיפה – יערות הכרמל

באמצע היער נמצאת אחוזה ענקית, עם חדרים מרווחים, סוויטות מפוארות ונוף קסום מכל עבר. גולת הכותרת היא הספא העצום והמפנק, שנחשב לאחד הטובים במזרח התיכון. במקום 28 חדרי טיפולים והוא מאפשר לאורחים להירגע עם עיסויים וטיפולי קוסמטיקה. האוכל ביערות הכרמל שונה לעומת הרבה מלונות בארץ, כאשר הדגש הוא על בריאות.

ירושלים – מלון גורדוניה

קשה לחשוב על נוף מהפנט כמו זה של הרי ירושלים, וגורדוניה הוא מקום מעולה לחוות את זה באופן טהור ובאווירת גן עדן. עמוק בטבע נמצאות 24 וילות בסגנון אירופאי, בריכות פרטיות בסוויטות ואבזור מודרני ברמה הגבוהה ביותר. הכניסה למלון היא מגיל 18 ומעלה, כך שלאורחים מובטחת חופשה שקטה ואינטימית. ומה לגבי אוכל? במלון יש מסעדת שף מעולה, ממנה אפשר לצאת רק שבעים ומרוצים.

אילת – הרודס ויטאליס

אילת היא לא רק "הכל כלול", טיילת ושופינג. זהו מלון ספא יוקרתי וייחודי, שגם אליו אין כניסה מתחת לגיל 18. בנוסף, בשטח המלון אסור לעשן והשימוש בטלפון מותר רק בחדרים, כך שאין שום דבר שיפריע לאווירה השקטה והמיוחדת. הספא האקסקלוסיבי מציע מגוון טיפולים וסדנאות, ומסייע למלא מצברים ולצאת ממנו כמו חדשים.

כמובן שיש עוד כמה מלונות יוקרה מצוינים, כמו מלון סטאי כנרת המפואר או מלון ישרוטל בראשית המפואר במצפה רמון. לכם נותר רק לבחור, להזמין ולצאת לחופשה בלתי נשכחת, כזו שקורצה מהחומרים הטובים ביותר אשר מלונות בארץ יכולים להציע. חופשה מהנה!