שלושה טיולים מומלצים באיזור הצפון

אם גם אתם בחרתם, לאור שנת הקורונה, לבלות בארץ, אנו שמחים לספר לכם כי הגעתם למקום הנכון. צפון הארץ, בין אם מדובר על הגליל או על הגולן, הוא היעד המושלם לטיול נהדר בכל סיטואציה. בין אם אתם מעוניינים לחגוג אירוע משפחתי, יצאתם לטיול זוגי בצימר מפנק או אם אתם רוצים פשוט לטייל בארץ היפה שלנו.

בחירה של איזור הטיול היא כמובן דבר חשוב, על כך נדבר בהרחבה בהמשך המאמר על טיולים מומלצים בצפון. אז הכינו את הכובעים שלכם ואת משקפי השמש ההורסים, זה הזמן שלכם ליהנות מחופשה נהדרת בארץ.

טיול בטבריה וסביבתה

הכינרת היא ככל הנראה האגם המרגש ביותר במדינת ישראל. במידה רבה משום שמדובר בימה המתוקה היחידה שלנו. אבל לא רק. טיול בטבריה הוא טיול בו אתם יכולים לשלב מסלול מקסים, אם זה בקרן עין גב או בהר ארבל. תוך שאתם צופים לאגם היפה הזה, מלא הקסם וההוד. לאחר מכן, אין כמו כמה מילים על היסטוריה מקומית כדי לתת לכם תחושה של טיול בחוץ לארץ. טבריה מלאה באתרים היסטוריים הן מהעבר היהודי המפואר שהתקיים במקום והן מהתרבות הנוצרית הממלאת במנזרים מיוחדים את איזור הכנרת בה פעל ישו לפני אלפיים שנים. אין כמו האוכל הטברייני. זה כולם יודעים. בין אם אתם מעוניינים לאכול בשרים ובין אם אתם מעדיפים דווקא להתפנק בדגים טריים מהכינרת, טבריה היא הנקודה עבורכם. שם נמצאת גם טיילת יפיפיה המבטיחה לכם ליהנות מטיול עירוני לחובבי הז'אנר.

הגליל

הר מירון הוא ההר השני בגובהו במדינת ישראל. מדובר על אתר בו בעונת הפריחה אתם יכולים למצוא מגוון אדיר של פריחה יוצאת דופן. לא רק זה אלא שאנו יכולים להבטיח לכם כי הנוף הנשקף מנקודות התצפית שבו, עוצרי נשימה. בין היתר אתם בהחלט יכולים להוסיף לטיול שלכם מעיינות נהדרים, החל מבריכות שכוי וכלה במעיינות הטמונים ברחבי הר מירון. לאחר מכן, ביקור קצר בצפת ישכיח מכם את הרצון לחזור הביתה אי פעם.

הגולן

יש האומרים כי הגולן הוא 'טוסקנה' של ישראל. הנחלים הגדולים של הגולן מלאי המים יכולים לשמש בתור אטרקציה לא נגמרת אותה אתם יכולים לקבל במחירים נמוכים מאוד שלא לאמר, בחינם. הבשר ברמת הגולן הוא בשר טרי וטעים במיוחד, שכן זה המקום בו מגדלים בשר טוב ואיכותי בצורה יוצאת דופן. התצפיות ברחבי הגולן, בין אם מדובר על הר בנטל או על מרום גולן ובין אם מדובר על התצפיות של דרום הרמה הצופים על הכינרת, יובילו אתכם לרצות להישאר שם לתמיד.

בכל רחבי הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרים קולינרים, נקודות לינה אטרקטיביות ומה לא. אם הייתם שואלים אותנו היינו ממליצים לכם להגיע באביב הירוק, אבל האמינו לנו שיפה כאן גם בכל שאר השנה.